Saturday, January 30, 2010

mukabuku

facebook aka fb...mula2 dulu aku tak rasa nak tgk pon..even bila org dok sibuk cerita pon aku malas dengar..tp lately aku jd suka ...dan bru aku tau ok jugak la ada benda ni..sebab aper...ka sini aku jumpa balikkawan2 lamaaaa dulu dari sekolah rendah,menengah dan seterusnya...tujuan aku buat fb ni pon untuk itulah sebenornyer..aku tak pandai cam org lain..ber'farmvile'bagai atau sewaktu dengannya...tp atleast aku dapat apa g aku nak...kawan...seronok gak benda ni walaupun dulu akurasa cam tak perlu je..kepada semua kawan2 tak kira yg baru atau lama..aku gembira bertemu korang...semoga hubungan silatulrahim ini akan kekal abadi.....amin

1 comment:

Ciklinn said...

cari aku yerk... ciklinn hasib
email aku cinda8@gmail.com meh kit ameriahkan FB lak hhehe

Kulaan