Monday, August 23, 2010

puasa

pejam celik pejam celik...dah 13 ramadhan...hajat dihati nak update ari2 psal aina..tp hampeh...uhuhuh...M.A.L.A.S.....tapi ari ni aku lamsam jelah citer...so far so goooooood ini budak...dia cuma gagal 2 hari itu pon minum je x nak makan ...huhu dah nampak kurusssssss sgt...tak pe kakak...lepas raya balon yer sayang...aku leh kata berbangga gak la ngan dia...tak yah nak soh pose setengah ari ke ikut jam ke...terus 1 hari je...atau pon mungkin dia takut ngan aku ..wallahuwaklam...psal aku cakap kalo x pose x leh makan same...kalo aku dulu kecit2 ayah x bg buka sama tapi zaman anak2 aku ni kesiannnn plak ....huhu ...tp dia sanggup menahan lapar walaupon dah tau x pose...apa harus aku buat melainkan ajak lah makan sekali...aku kah yg bersalah..eh eh x yah sedih...cerita pasal berbuka...sebab badan dia cepat sgt susut...aku bg dia makan nasi setiap kali buka dan sahor...konon nak bg mkn cukup la..huhu..sehingga dilain siaran

Kulaan