Tuesday, February 22, 2011

berat badan


cerita psal berat badan ...dah bertahun2 aku cuba berdiet,beli mcm2 produk untuk turun berat badan,tapi hampeh paling byk turun pon hanya 4 kilo sahaja leepas tu naik balik..

tetapi sekarang ni ..dalam pada badan tgh berpenyakit ni...tiba2...bila aku naik penimbang kat umah ...toingggg....dah jd 68 kilo...maknanya dah 7 kilo berat aku turun...kalo dulu masa umor aina 2 tahun cam adik dia ni ...berat aku dah naik belasan kilo dah...tapi bila usia afif 2 tahun sebalik nya ...berat dah turun...tapi....kalo nak ikutkan...masa makan ka tempat keja baru ni tak mcm kat sane dulu...kalo lapar je leh g cari makan..kat sini nan ado kedai selain makcik kantin tu je..huhu...adakah berat aku turun pasal darah tinggi dan buah pinggang aku,,,atau terlalu penat dengan bebudak 2 orang ni,,,atau pon masa kerja yg membuatkan leka untuk makan ....mana satu yerk...sendirik jawap lah....buka orang baca blog ko pon ainnnnnn...patut la seluar aku longgar semuanya hehehe

No comments:

Kulaan