Monday, July 27, 2009

afif 5 bulan..aina 5 tahun...





anak aku dah dua ....hehehhe...senyum sensorang...

aina pada usia 5 tahun..lotih den..bukan ape..budak makin besar ni cemacam dia buat...adoiii...sakit ati ,sakit kepala..semua sakit...kengkadang dengar kata kengkadang mcm dengr tak dgr..keng kengkadang tak dengr langsung...bila pikir2 ..aku dulu pon camtu kot..tp yg aku ingat dulu aku takut kat mak aku..hmmm...think positif...aper pon ....ibu sentiasa berdoa semoga berjaya dunia akirat..aminnn...

afif di usia 5 bulan...maih belum meniarap..eh..aina dulu cept gak..tak pe yg ni lain cikit...lebih istimewa kot...tp mengiring dah ader..gelak dah pandai.aper lg yek...huhuhu..dah tak nak menetek dah....adik adik..tp adik lebih sebulan dari akak dulu..aina 4 bulan menetek adik 5 bulan...ok la tu...ya ALLAH...murahkanlah dan berkatilah rezeki kami demi membesarkan anak2 kami...ibu sayang anak2 ibu..dan suami ibu...hehehe

No comments:

Kulaan