Tuesday, July 28, 2009

hobi ayahnyer


somi ku punyer hobi yg sgt mencabar (aku rasela)...dulu memancing ..sekarang dah kurang dah sejak aku mengandong da kurang ...dan hobi itu ialah PANJAT GUNUNG...hmmm setakat ni aku rasa yg paling tinggi dia pegi gunung kinabalu lah..taun lepas dia pg...masa tu lom ader blog agi...dan paling last dia pg gunung datuk..tak tinggi sgt dia kata...dan dia ada geng kucarkacir yg sama minat dgn nyer...sebab aper aku kate mencabar...dulu aku kunun nak join la pempanjat gunung ni..so satu ari masa musim cuti semester(part time) aku pon pg la gunung berantu kat ulu langat tu..gunung nuang..mak aiiiiihhhh lotihhh maaaakkkkk...br separuh dah rase nak balik..sampai kat destinasi domam...esok pepagi buto aku dah ajak MR HUB turun..dpt mc 2 ari ...domam uraaaatttt...hehehe....layannnn gambo




No comments:

Kulaan